fredag 22 oktober 2010

Ingen tentaångest längre men fortfarande dubbeldag

Fortsätter att lägga grund för Rotterdam med dubbla pass idag också. Kenya-style med morgon- och lunchpass. 12 km lugn jogg direkt efter lämning av dottern på skola. Sen förhoppningsvis sista muntliga tentan i mitt liv (tack gud som jag inte tror på), den gick bra och direkt efter blev det ytterligare en lugn jogg om 10 km terräng. Lite ont på insidan av vänster vrist men jag hoppas att det är typen av känning som kommer och går utan att jag behöver bry mig. Nu på eftermiddagen var det nära att jag körde ett tredje pass, varför inte liksom? Men jag sparar mig inför morgondagens 8x1000. Jag har en tendens att bli lite manisk i träningen ibland, vet jag, så jag kör med handbromsen lite i ett tag till, det är ju fortfarande nästan 6 månader till att jag ska vara i sub-2:30-form. Så nu är det fredagskväll, får se vad jag gör med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar