torsdag 11 november 2010

November

Har pendlat till NÄL på praktik hela veckan så det har inte funnits tid för så mycket annat. Men det känns ganska rätt att ta en lite lugnare vecka löpmässigt. Även fullt upp i helgen så det blir inte så mycket träning då heller. Kom att tänka på att jag knappt sett dagsljus på en vecka, mer än genom fönstret.

Lite träning har det blivit i alla fall. Träningstävling tisdag, 14 lugna igår kväll, och Solvikingträning idag, mestadels rätt lugnt men ett par långa backar i mitten av distanspasset där pulsen gick upp lite, 19 km totalt. Hade lite funderingar på att köra en ensam snabbdistans istället men känner mig inte helt hundra i kroppen efter att bara sovit 5-6 timmar per natt cirka nu under veckan jag pendlat till Trollhättan så jag väntar med hårdare pass.

Beställde ett par Inov-8 X-talon 212 också. Varit sugen på dom en tid men trott att dom skulle vara för smala för mina fötter, men jag provade ett par (visserligen en storlek för stora) och dom passade riktigt bra, så jag hoppas. Kan bli bra att ha om det blir snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar