fredag 6 maj 2011

Skor, skor, skor.

Dags för skoinventering. Egentligen borde jag väl slänga några par som jag inte använt på ganska länge. Men det tar liksom emot.

20 par hade jag tydligen.


Kandidaterna för Stockholm marathon.

Huvudkandidaten just nu.
Stora problem brottas jag med alltså.

Träningen då? Jo, det rullar på ganska bra, försöker få in så mycket mängd som möjligt vilket gör att kroppen för det mesta känns ganska tung. Igår fick jag faktiskt in trippelpass då dottern var iväg på playdate på kvällen: 5 km till jobbet, 10 km från jobb till hämtning på skola inklusive jogg bredvid dottern som cyklade på väg till kompisen. Sen efter en kort paus hemma 12 km terräng i FiveFingers i strax under 4:00-fart.

Idag bara transportlöpning: 9 km till jobbet i ca 4:10-fart, 7 km i strax under 4:00-fart på hemvägen.

Nu peppar jag inför ett riktigt bra marathonpass på söndag. Var, när och hur är inte bestämt än. Förslag? Sällskap?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar