tisdag 28 september 2010

Nytt projekt

Ja... under 2 timmar och 30 minuter är ju den självklara fortsättningen. Ej bestämt än när detta ska ske, möjligen nånstans nästa höst, kanske först om två år. Innan jag bestämmer nåt närmare ska jag först ta ett par löpmässigt riktigt ofokuserade månader, säsongen är inte riktigt slut än, det blir ett par tävlingar till, men träningen kommer bli som den blir, på lediga stunder och när jag har lust. Har funderat lite på det där med ett riktigt löpuppehåll på 2 veckor, som många kör med, men jag tycker helt enkelt att det är för roligt att springa.

Framåt uppåt bättre längre!

1 kommentar:

  1. Se där ja! Nu funkar det och visst blev jag först med en kommentar! Passar på att gratulera ännu en gång efter SUB2:40! Nu ser jag fram emot att följa din nya blogg och dela dina framgångar. Glöm inte fylla på länklistan ;).

    SvaraRadera